Ångrar det lite

Ångrar att jag åt godis, men det var max 200 gram. Åt allt på samma gång så det försvann med detsamma. Imorgon blir det träning i en timme och samma gäller för söndag (förhoppningsvis).
Ska ut och festa imorgon, är man student så blir man så sugen på att dra ut. Det får bli torrt vitt vin för min del och gin&tonic. Försöker hålla kolhydratmängden på minimum men det är ändå illa för kroppen och kommer behöva tränas bort några dagar efter. Glöm inte att om du ska unna dig saker MÅSTE du träna! Annars förstör du allting och kommer aldrig gå ner i vikt. Alla kan motionera! Jag har inte motionerat på evigheter men nu har jag verkligen viljan att gå ner i vikt och då motiveras min vilja att träna för att öka viktnedgången. Mina favoritsporter är simning, tennis, dans och att gå på gympapass. Därför ska jag träna dessa saker så ofta jag kan!

Bästa sättet att gå ner; ät rätt mängd - utesluta kolhydrater så mycket du kan - motionera - unna dig själv goda saker 1-2 gånger i veckan för att hålla motivationen uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0