dag 1,2,3

Kom ihåg att det är viktigt att äta mycket fett och protein! Men inte en gnutta kolhydrater! OBS. morötter, palsternackor och frukter (undantag för hallon, citron, lime och blåbär) innehåller mycket kolhydrater. Försök att undvika detta om du kan!
Jag har ännu inte gått ner ett ända kilo men det tar ett tag innan kroppen kommer igång. Förra gången jag körde på denna diet åt jag väldigt lite och drack ingen mjölk eller åt knappt något fett. Jag gick ner 4 kilo på en vecka men fick kraftig yrsel och skakningar. Kanske är det så att jag äter för mycket fett nu men jag EXPERIMENTERAR!
Dessa tre dagar har jag ätit såhär....

MENY:

Måndag
frukost; halv paket bacon, 3 hårdkokta ägg (endast gulorna)
lunch; en kaffe... (aja baja! hade föreläsningar så hann ej äta. DÅLIGT!)
middag; smält racletteost på kokt broccoli och blomkål. Sallad med balsamvinäger och olivolja. Massa smör på grönsakerna!

Tisdag
frukost; halv paket bacon, 2 hårdkokta ägg (gulor)
lunch; kebabkött med sallad, oliver, lök, pfefferoni och mild sås
middag; lövbiff med sallad
kvällssnack; naturell yoghurt med en matsked honung och lite kanel (egentligen bör inga sockerarter ätas men om man nu får ett extremt sötsug så är en sked honung bättre än sötningsmedel eller ren socker som finns i godis, läsk, kakor och choklad.)

Onsdag
frukost; naturell yoghurt med kardemumma och kanel
lunch; omelette med brysselkål och broccoli. Massa smör på grönsakerna!
middag; kebabkött med sallad, oliver, lök, pfefferoni och mild sås
kvällsmat; köttbullar gjorda på köttfärs, lök och ägg. Ruccolasallad med avocado med dressingen balsamvinäger och olivolja.


Till detta har jag antingen druckit mjölk eller vatten! Ska försöka dricka mer vatten än mjölk då för mycket mjölk resulterar i för mycket mjölksocker och kalorier.
Kom ihåg att mycket vatten och salt behövs under denna tid då kroppen blir lättare uttorkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0