Dagens vad-har-jag-ätit idag

Idag vaknade jag 12.30. oops. Hade en föreläsning klockan 14.00 så fick snabbt fixa mig och äta något. Blev lite dåligt då jag bara fick två mål idag.

"Frukost" (Lunch); 5 hemgjorda köttbullar från gårdagen. Ett glas mjölk.
Fika; en kopp kaffe med mjölk.
Middag; avokadosallad, lövbiff med vitlökssmör, brysselkål med smör och salt. Ramlösa.
.
.
.
Tänkte att om jag blir hungrig lite senare ska jag ta mig en avokado med lite grillkrydda på (sjukt gott) eller doppa några sockerärtor i dipp. Förresten så kollade jag i affären idag på OLW och Estrellas dipppåsar. Icke bra! Massa kalorier och massa kolhydrater så jag avstår och gör min egen hemmagjorda dipp :) Funkar helt okej det också.
.
.
.
Jo det där med mjölken...
Mjölk är faktiskt helt okej att dricka men för vissa kan den sakta ner viktnedgången då mjölk innehåller otroligt mycket mjölksocker. Jag är mjölkfanatiker och dricker flera glas om dagen och har massa mjölk i kaffet. Har inte gått ner något dessa fyra dagar och ska se om det blir bättre om jag utesluter mjölk. Har inget förändrats på lördag så ska jag börja träna lite och äta mindre portioner. Men vi får se! Ska börja träna lite smått snart men har varit lite rädd för hur min energinivå skulle bli av att utesluta kolhydrater, men jag mår TOPPEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0