Fredagkväll och godissug

JAG ÄR SÅ HIMLA GODISSUGEN.
Jag känner att jag blir ledsen och nerstämd när jag inte har fått unna mig något gott.
Därför tänkte jag fortsätta med inga kolhydrater i veckodagarna men unna mig goda saker till helgen samtidigt som att jag ska börja träna!
.
.
.
Ska verkligen göra mig själv stolt och börja träna gympa pass och simning! Då har jag råd att unna mig själv godis idag, vin och sprit imorgon och kanske någon god semla på söndag. Ska försöka träna 4 gånger i veckan.
.
.
.
Det jobbigare är att TA sig till träningen.. men jag ska jag SKA!!!!
.
.
.
Alltså ska jag försöka leva såhär: veckodagar ENDAST mat utan kolhydrater. Helgen lite godis, en liten kaka eller alkohol. 3-4 gånger i veckan gymmet eller simning. Finns AFRODANS på gymmet som är sjukt kul så ska börja med det!
Ikväll blir det skräckis och efterlängtad godis! Jag förtjänar det :) Imorgon blir det afrodans klockan 16.00-17.00
Om ni aldrig unnar er själv något gott kommer ni att tappa motivationen :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0